image/svg+xml
Open zoekscherm

25.848 resultaten

25.848 resultaten

Niets geselecteerd
 

U heeft gezocht op:

  • SluitenVervoer

Filter op

Vorige pagina1pagina 5pagina 6pagina 7pagina 8pagina 9pagina 10pagina 2.154Volgende pagina
lijst/tabel met zoekresultaten, pagina 7 van 2.154
IcoonBeschrijvingOmschrijvingIdentificatieNaam
Bekijk detail van "Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in Zwolle die met een dergelijk apparaat was uitgerust., 00-00-1940 - 00-00-1944" Bekijk detail van "Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in Zwolle die met een dergelijk apparaat was uitgerust., 00-00-1940 - 00-00-1944" Afbeelding

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in Zwolle die met een dergelijk apparaat was uitgerust., 00-00-1940 - 00-00-1944

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in Zwolle die met een dergelijk apparaat was uitgerust.
, 1940-1944
{C60E43CA-DAA9-45FB-9783-6955D2F1EE88}

Afbeelding

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in Zwolle die met een dergelijk apparaat was uitgerust., 00-00-1940 - 00-00-1944

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in Zwolle die met een dergelijk apparaat was uitgerust.
, 1940-1944
{C60E43CA-DAA9-45FB-9783-6955D2F1EE88}

{C60E43CA-DAA9-45FB-9783-6955D2F1EE88}
Bekijk detail van "Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in de Diezerstraat die met een dergelijk apparaat was uitgerust., 00-00-1940 - 00-00-1944" Bekijk detail van "Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in de Diezerstraat die met een dergelijk apparaat was uitgerust., 00-00-1940 - 00-00-1944" Afbeelding

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in de Diezerstraat die met een dergelijk apparaat was uitgerust., 00-00-1940 - 00-00-1944

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in de Diezerstraat die met een dergelijk apparaat was uitgerust.
, 1940-1944
{6E029225-6585-41A9-91AA-9D48216B5D68}

Afbeelding

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in de Diezerstraat die met een dergelijk apparaat was uitgerust., 00-00-1940 - 00-00-1944

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Andere autogebruikers moesten dus improviseren. Als alternatieve brandstof maakte men tijdens de bezetting onder meer gebruik van auto's met een houtgasgenerator. Op de foto zien we een bus in de Diezerstraat die met een dergelijk apparaat was uitgerust.
, 1940-1944
{6E029225-6585-41A9-91AA-9D48216B5D68}

{6E029225-6585-41A9-91AA-9D48216B5D68}
Bekijk detail van "Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Het Zwolse taxibedrijf De Stuivertax, dat was gevestigd aan de Groenestraat 47, begon vervolgens met het vervaardigen van fietstaxi's. Dit exemplaar is in de herfst van 1940 gefotografeerd voor hotel Van Gijtenbeek op het Stationsplein. In het 'bakje' zit bedrijfsleider Jan Stuiver. De chauffeur is 'Lange' Hendrik Veldhuis. Een lang bestaan was het vervoermiddel niet beschoren. De fietstaxi werd op 19 mei 1941 verboden., 00-00-1940 - 00-00-1944" Bekijk detail van "Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Het Zwolse taxibedrijf De Stuivertax, dat was gevestigd aan de Groenestraat 47, begon vervolgens met het vervaardigen van fietstaxi's. Dit exemplaar is in de herfst van 1940 gefotografeerd voor hotel Van Gijtenbeek op het Stationsplein. In het 'bakje' zit bedrijfsleider Jan Stuiver. De chauffeur is 'Lange' Hendrik Veldhuis. Een lang bestaan was het vervoermiddel niet beschoren. De fietstaxi werd op 19 mei 1941 verboden., 00-00-1940 - 00-00-1944" Afbeelding

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Het Zwolse taxibedrijf De Stuivertax, dat was gevestigd aan de Groenestraat 47, begon vervolgens met het vervaardigen van fietstaxi's. Dit exemplaar is in de herfst van 1940 gefotografeerd voor hotel Van Gijtenbeek op het Stationsplein. In het 'bakje' zit bedrijfsleider Jan Stuiver. De chauffeur is 'Lange' Hendrik Veldhuis. Een lang bestaan was het vervoermiddel niet beschoren. De fietstaxi werd op 19 mei 1941 verboden., 00-00-1940 - 00-00-1944

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Het Zwolse taxibedrijf De Stuivertax, dat was gevestigd aan de Groenestraat 47, begon vervolgens met het vervaardigen van fietstaxi's. Dit exemplaar is in de herfst van 1940 gefotografeerd voor hotel Van Gijtenbeek op het Stationsplein. In het 'bakje' zit bedrijfsleider Jan Stuiver. De c...
, 1940-1944
{6127F25E-BF48-4C68-9C53-9470FB58F004}

Afbeelding

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Het Zwolse taxibedrijf De Stuivertax, dat was gevestigd aan de Groenestraat 47, begon vervolgens met het vervaardigen van fietstaxi's. Dit exemplaar is in de herfst van 1940 gefotografeerd voor hotel Van Gijtenbeek op het Stationsplein. In het 'bakje' zit bedrijfsleider Jan Stuiver. De chauffeur is 'Lange' Hendrik Veldhuis. Een lang bestaan was het vervoermiddel niet beschoren. De fietstaxi werd op 19 mei 1941 verboden., 00-00-1940 - 00-00-1944

Vanaf eind mei 1940 kregen op bevel van de Duitse bezetter alleen artsen en hulpdiensten nog benzine verstrekt. Het Zwolse taxibedrijf De Stuivertax, dat was gevestigd aan de Groenestraat 47, begon vervolgens met het vervaardigen van fietstaxi's. Dit exemplaar is in de herfst van 1940 gefotografeerd voor hotel Van Gijtenbeek op het Stationsplein. In het 'bakje' zit bedrijfsleider Jan Stuiver. De chauffeur is 'Lange' Hendrik Veldhuis. Een lang bestaan was het vervoermiddel niet beschoren. De fietstaxi werd op 19 mei 1941 verboden.
, 1940-1944
{6127F25E-BF48-4C68-9C53-9470FB58F004}

{6127F25E-BF48-4C68-9C53-9470FB58F004}
Bekijk detail van "Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle in de bocht van de Willemsvaart, bij het begin van de Veerallee, 1925, 00-00-1925" Bekijk detail van "Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle in de bocht van de Willemsvaart, bij het begin van de Veerallee, 1925, 00-00-1925" Afbeelding

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle in de bocht van de Willemsvaart, bij het begin van de Veerallee, 1925, 00-00-1925

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle in de bocht van de Willemsvaart, bij het begin van de Veerallee, 1925
1925, 1925
{D83D7435-A2D8-43DE-BE52-BFE119AAF934}

Afbeelding

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle in de bocht van de Willemsvaart, bij het begin van de Veerallee, 1925, 00-00-1925

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle in de bocht van de Willemsvaart, bij het begin van de Veerallee, 1925
1925, 1925
{D83D7435-A2D8-43DE-BE52-BFE119AAF934}

{D83D7435-A2D8-43DE-BE52-BFE119AAF934}
Bekijk detail van "Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, gezien vanaf de Willemskade komt Zwolle binnen; een ghrote sleepboot passeert richting IJssel. Achtergrond de spoorhaven, 1935, 00-00-1935" Bekijk detail van "Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, gezien vanaf de Willemskade komt Zwolle binnen; een ghrote sleepboot passeert richting IJssel. Achtergrond de spoorhaven, 1935, 00-00-1935" Afbeelding

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, gezien vanaf de Willemskade komt Zwolle binnen; een ghrote sleepboot passeert richting IJssel. Achtergrond de spoorhaven, 1935, 00-00-1935

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, gezien vanaf de Willemskade komt Zwolle binnen; een ghrote sleepboot passeert richting IJssel. Achtergrond de spoorhaven, 1935
1935, 1935
{27970201-260A-4568-AD2A-81C34FC44FFC}

Afbeelding

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, gezien vanaf de Willemskade komt Zwolle binnen; een ghrote sleepboot passeert richting IJssel. Achtergrond de spoorhaven, 1935, 00-00-1935

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, gezien vanaf de Willemskade komt Zwolle binnen; een ghrote sleepboot passeert richting IJssel. Achtergrond de spoorhaven, 1935
1935, 1935
{27970201-260A-4568-AD2A-81C34FC44FFC}

{27970201-260A-4568-AD2A-81C34FC44FFC}
Bekijk detail van "Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam firma Verschure, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, bij de Spoolderberg vaart richting stad, 1930., 00-00-1930" Bekijk detail van "Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam firma Verschure, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, bij de Spoolderberg vaart richting stad, 1930., 00-00-1930" Afbeelding

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam firma Verschure, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, bij de Spoolderberg vaart richting stad, 1930., 00-00-1930

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam firma Verschure, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, bij de Spoolderberg vaart richting stad, 1930.
1930, 1930
{51CA2F1D-4988-4F3F-9D74-2827EB5E2940}

Afbeelding

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam firma Verschure, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, bij de Spoolderberg vaart richting stad, 1930., 00-00-1930

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam firma Verschure, nachtboot op Amsterdam - Kampen - Zwolle op de Willemsvaart, bij de Spoolderberg vaart richting stad, 1930.
1930, 1930
{51CA2F1D-4988-4F3F-9D74-2827EB5E2940}

{51CA2F1D-4988-4F3F-9D74-2827EB5E2940}
Bekijk detail van "Brinkhoek, Haersterveer, voetveer over de Overijsselse Vecht. Rechts op de achtergrond Huize Arnichem, 1949, 00-00-1949" Bekijk detail van "Brinkhoek, Haersterveer, voetveer over de Overijsselse Vecht. Rechts op de achtergrond Huize Arnichem, 1949, 00-00-1949" Afbeelding

Brinkhoek, Haersterveer, voetveer over de Overijsselse Vecht. Rechts op de achtergrond Huize Arnichem, 1949, 00-00-1949

Brinkhoek, Haersterveer, voetveer over de Overijsselse Vecht. Rechts op de achtergrond Huize Arnichem, 1949
1949, 1949
{B79B13D8-49E9-475F-899E-2E40F8EE5228}

Afbeelding

Brinkhoek, Haersterveer, voetveer over de Overijsselse Vecht. Rechts op de achtergrond Huize Arnichem, 1949, 00-00-1949

Brinkhoek, Haersterveer, voetveer over de Overijsselse Vecht. Rechts op de achtergrond Huize Arnichem, 1949
1949, 1949
{B79B13D8-49E9-475F-899E-2E40F8EE5228}

{B79B13D8-49E9-475F-899E-2E40F8EE5228}
Bekijk detail van "Stoomboot "Zwolle" op den IJssel. ; rechts onder afbeelding" Bekijk detail van "Stoomboot "Zwolle" op den IJssel. ; rechts onder afbeelding" Afbeelding

Stoomboot "Zwolle" op den IJssel. ; rechts onder afbeelding

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, stoomboot 'Zwolle' van de Algemene Binnenlandsche Stoomvaart Maatschappij Verschure en Co, 1914. Illustratie in: Zwolle als Industriestad, 1914.
1914, 1914
{1764E31D-4AC5-4325-87A5-2745621FC8EE}

Afbeelding

Stoomboot "Zwolle" op den IJssel. ; rechts onder afbeelding

Stoombootdienst Zwolle - Amsterdam, stoomboot 'Zwolle' van de Algemene Binnenlandsche Stoomvaart Maatschappij Verschure en Co, 1914. Illustratie in: Zwolle als Industriestad, 1914.
1914, 1914
{1764E31D-4AC5-4325-87A5-2745621FC8EE}

{1764E31D-4AC5-4325-87A5-2745621FC8EE}
Bekijk detail van "Opname van de boten en pontveer bij het Katerveer. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op 10 mei 1940 door het Nederlandse leger was men voor het <span class="highlight">vervoer</span> over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet. om terug te keren naar huis. De brug was in januari 1943 weer hersteld., 00-05-1940 - 00-07-1940" Bekijk detail van "Opname van de boten en pontveer bij het Katerveer. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op 10 mei 1940 door het Nederlandse leger was men voor het <span class="highlight">vervoer</span> over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet. om terug te keren naar huis. De brug was in januari 1943 weer hersteld., 00-05-1940 - 00-07-1940" Afbeelding

Opname van de boten en pontveer bij het Katerveer. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op 10 mei 1940 door het Nederlandse leger was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet. om terug te keren naar huis. De brug was in januari 1943 weer hersteld., 00-05-1940 - 00-07-1940

Opname van de boten en pontveer bij het Katerveer. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op 10 mei 1940 door het Nederlandse leger was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet. om terug te keren naar huis. De brug was...
, 1940
{E94F7608-1535-4A1F-99F7-C7EA3F76F8AE}

Afbeelding

Opname van de boten en pontveer bij het Katerveer. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op 10 mei 1940 door het Nederlandse leger was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet. om terug te keren naar huis. De brug was in januari 1943 weer hersteld., 00-05-1940 - 00-07-1940

Opname van de boten en pontveer bij het Katerveer. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op 10 mei 1940 door het Nederlandse leger was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet. om terug te keren naar huis. De brug was in januari 1943 weer hersteld.
, 1940
{E94F7608-1535-4A1F-99F7-C7EA3F76F8AE}

{E94F7608-1535-4A1F-99F7-C7EA3F76F8AE}
Bekijk detail van "Opname van vrachtauto's bij water. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 was men voor het <span class="highlight">vervoer</span> over de rivier weer lange tijd afhankelijk van schepen en een pontveer. Vrachtauto's wachten op hun beurt om te worden overgezet., naar de Gelderse kant van de verkeersbrug., 00-05-1940 - 00-00-1943" Bekijk detail van "Opname van vrachtauto's bij water. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 was men voor het <span class="highlight">vervoer</span> over de rivier weer lange tijd afhankelijk van schepen en een pontveer. Vrachtauto's wachten op hun beurt om te worden overgezet., naar de Gelderse kant van de verkeersbrug., 00-05-1940 - 00-00-1943" Afbeelding

Opname van vrachtauto's bij water. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van schepen en een pontveer. Vrachtauto's wachten op hun beurt om te worden overgezet., naar de Gelderse kant van de verkeersbrug., 00-05-1940 - 00-00-1943

Opname van vrachtauto's bij water. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van schepen en een pontveer. Vrachtauto's wachten op hun beurt om te worden overgezet., naar de Gelderse kant van de verkeersbrug.
, 1940-1943
{B85C8A80-23EC-4A5A-B061-725AB6F0A31E}

Afbeelding

Opname van vrachtauto's bij water. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van schepen en een pontveer. Vrachtauto's wachten op hun beurt om te worden overgezet., naar de Gelderse kant van de verkeersbrug., 00-05-1940 - 00-00-1943

Opname van vrachtauto's bij water. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van schepen en een pontveer. Vrachtauto's wachten op hun beurt om te worden overgezet., naar de Gelderse kant van de verkeersbrug.
, 1940-1943
{B85C8A80-23EC-4A5A-B061-725AB6F0A31E}

{B85C8A80-23EC-4A5A-B061-725AB6F0A31E}
Bekijk detail van "Opname van een boot die mensen en voertuigen overzet. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse genie, was men voor het <span class="highlight">vervoer</span> over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet., 00-05-1940" Bekijk detail van "Opname van een boot die mensen en voertuigen overzet. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse genie, was men voor het <span class="highlight">vervoer</span> over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet., 00-05-1940" Afbeelding

Opname van een boot die mensen en voertuigen overzet. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse genie, was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet., 00-05-1940

Opname van een boot die mensen en voertuigen overzet. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse genie, was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet.
5/1940, 1940
{3E6C3214-14D1-4184-9E3B-2307A167D1A6}

Afbeelding

Opname van een boot die mensen en voertuigen overzet. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse genie, was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet., 00-05-1940

Opname van een boot die mensen en voertuigen overzet. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse genie, was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden onder andere Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet.
5/1940, 1940
{3E6C3214-14D1-4184-9E3B-2307A167D1A6}

{3E6C3214-14D1-4184-9E3B-2307A167D1A6}
Bekijk detail van "Opname van een boot om mensen over te zetten. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse Genie, was men voor het <span class="highlight">vervoer</span> over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet., 00-05-1940" Bekijk detail van "Opname van een boot om mensen over te zetten. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse Genie, was men voor het <span class="highlight">vervoer</span> over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet., 00-05-1940" Afbeelding

Opname van een boot om mensen over te zetten. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse Genie, was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet., 00-05-1940

Opname van een boot om mensen over te zetten. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse Genie, was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet.
5/1940, 1940
{7034F508-9A29-4066-B9CD-A95C045FDF2A}

Afbeelding

Opname van een boot om mensen over te zetten. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse Genie, was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet., 00-05-1940

Opname van een boot om mensen over te zetten. Na het opblazen van de verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle op vrijdag 10 mei 1940 door de Nederlandse Genie, was men voor het vervoer over de rivier weer lange tijd afhankelijk van boten en een pontveer. Op deze foto worden Nederlandse soldaten, die na de capitulatie naar huis terugkeren, overgezet.
5/1940, 1940
{7034F508-9A29-4066-B9CD-A95C045FDF2A}

{7034F508-9A29-4066-B9CD-A95C045FDF2A}
Vorige pagina1pagina 5pagina 6pagina 7pagina 8pagina 9pagina 10pagina 2.154Volgende pagina
Sluit popup voor filter "Naam collectie"

Naam collectie (40 filters)

Sluit popup voor filter "Soort collectie"

Soort collectie (10 filters)

Sluit popup voor filter "Naam deelnemer"

Naam deelnemer (38 filters)

Sluit popup voor filter "Periodes"

Periodes (65 filters)