image/svg+xml
Open zoekscherm

114.623 resultaten

114.623 resultaten

Niets geselecteerd
 

U heeft gezocht op:

  • Sluitenauto

Filter op

Vorige pagina1pagina 7pagina 8pagina 9pagina 10pagina 11pagina 12pagina 9.552Volgende pagina
lijst/tabel met zoekresultaten, pagina 9 van 9.552
IcoonBeschrijvingOmschrijvingIdentificatieNaam
Bekijk detail van "Een vrachtauto met houtgasgenerator. De Duitse bezetter vorderde deze <span class="highlight">auto</span> om mee te nemen naar Duitsland. Aan de Wilhelminasingel., 10-04-1945 - 20-04-1945" Bekijk detail van "Een vrachtauto met houtgasgenerator. De Duitse bezetter vorderde deze <span class="highlight">auto</span> om mee te nemen naar Duitsland. Aan de Wilhelminasingel., 10-04-1945 - 20-04-1945" Afbeelding

Een vrachtauto met houtgasgenerator. De Duitse bezetter vorderde deze auto om mee te nemen naar Duitsland. Aan de Wilhelminasingel., 10-04-1945 - 20-04-1945

Een vrachtauto met houtgasgenerator. De Duitse bezetter vorderde deze auto om mee te nemen naar Duitsland. Aan de Wilhelminasingel.
, 1945
{273633B3-2037-4CB0-95DD-0D0F6AD3C5E5}

Afbeelding

Een vrachtauto met houtgasgenerator. De Duitse bezetter vorderde deze auto om mee te nemen naar Duitsland. Aan de Wilhelminasingel., 10-04-1945 - 20-04-1945

Een vrachtauto met houtgasgenerator. De Duitse bezetter vorderde deze auto om mee te nemen naar Duitsland. Aan de Wilhelminasingel.
, 1945
{273633B3-2037-4CB0-95DD-0D0F6AD3C5E5}

{273633B3-2037-4CB0-95DD-0D0F6AD3C5E5}
Bekijk detail van "Windesheimerweg 29-31. <span class="highlight">Auto</span> (Simca?) met kenteken 39-90-VU., 1979-00-00" Bekijk detail van "Windesheimerweg 29-31. <span class="highlight">Auto</span> (Simca?) met kenteken 39-90-VU., 1979-00-00" Afbeelding

Windesheimerweg 29-31. Auto (Simca?) met kenteken 39-90-VU., 1979-00-00

Windesheimerweg 29-31. Auto (Simca?) met kenteken 39-90-VU.
1979, 1979
{31E9A599-6280-46C5-8A0D-A5AA327B7937}

Afbeelding

Windesheimerweg 29-31. Auto (Simca?) met kenteken 39-90-VU., 1979-00-00

Windesheimerweg 29-31. Auto (Simca?) met kenteken 39-90-VU.
1979, 1979
{31E9A599-6280-46C5-8A0D-A5AA327B7937}

{31E9A599-6280-46C5-8A0D-A5AA327B7937}
Bekijk detail van "Begrafenis te Windesheim, stoet waarin drie boerenkoetsjes en een personen <span class="highlight">auto</span> in 1935., 1935-00-00" Bekijk detail van "Begrafenis te Windesheim, stoet waarin drie boerenkoetsjes en een personen <span class="highlight">auto</span> in 1935., 1935-00-00" Afbeelding

Begrafenis te Windesheim, stoet waarin drie boerenkoetsjes en een personen auto in 1935., 1935-00-00

Begrafenis te Windesheim, stoet waarin drie boerenkoetsjes en een personen auto in 1935.
1935, 1935
{7B25FAA9-C647-493F-919A-BBFC3BA81B79}

Afbeelding

Begrafenis te Windesheim, stoet waarin drie boerenkoetsjes en een personen auto in 1935., 1935-00-00

Begrafenis te Windesheim, stoet waarin drie boerenkoetsjes en een personen auto in 1935.
1935, 1935
{7B25FAA9-C647-493F-919A-BBFC3BA81B79}

{7B25FAA9-C647-493F-919A-BBFC3BA81B79}
Bekijk detail van "De complete familie van architect G.G. Post, directeur en oprichter van "De Hollandsche Industrie", tijdens een uitstapje met de <span class="highlight">auto</span> (waarschijnlijk een Ford T-roadstar)., 1904-10-21" Bekijk detail van "De complete familie van architect G.G. Post, directeur en oprichter van "De Hollandsche Industrie", tijdens een uitstapje met de <span class="highlight">auto</span> (waarschijnlijk een Ford T-roadstar)., 1904-10-21" Afbeelding

De complete familie van architect G.G. Post, directeur en oprichter van "De Hollandsche Industrie", tijdens een uitstapje met de auto (waarschijnlijk een Ford T-roadstar)., 1904-10-21

De complete familie van architect G.G. Post, directeur en oprichter van "De Hollandsche Industrie", tijdens een uitstapje met de auto (waarschijnlijk een Ford T-roadstar).
21/10/1904, 1904
{39E1ED00-3BB8-4903-8746-516380D08A4E}

Afbeelding

De complete familie van architect G.G. Post, directeur en oprichter van "De Hollandsche Industrie", tijdens een uitstapje met de auto (waarschijnlijk een Ford T-roadstar)., 1904-10-21

De complete familie van architect G.G. Post, directeur en oprichter van "De Hollandsche Industrie", tijdens een uitstapje met de auto (waarschijnlijk een Ford T-roadstar).
21/10/1904, 1904
{39E1ED00-3BB8-4903-8746-516380D08A4E}

{39E1ED00-3BB8-4903-8746-516380D08A4E}
Bekijk detail van "Reinders oliefabriek Zwolle. Koert Reinders (1845-1917) richt in Zwolle de oliefabrieken op. Eerder begon hij in 1869 in Martenshoek (Groningen) een oliemolen. Hij vertrok naar Zwolle en nam zijn knecht mee. Dit was in 1893. In 1969, kleinzoon Koert Reinders had toen het e.e.a. overgenomen van zijn opa, verongelukte Koert (kleinzoon) onderweg van Amsterdam naar Zwolle nadat hij fusiebesprekingen had gevoerd met Golden Wonder. In 1970 startte Golden Wonder met de produktie. Op deze foto zien we o.a. dhr. H.Koedijk. Deze was ook de vorige eigenaar van diverse foto's van de slaoliefabriek Reinders. Dhr. Koedijk en zijn gast (met <span class="highlight">auto</span>) staan hier voor de achterkant van de Passiebloem. Rechts zien we no een deel van het huis wat werd bewoond door dhr. Koedijk. Hij was namenlijk fabrieksbaas. In die tijd een behoorlijke hoge functie., 00-00-1950 - 00-00-1965" Bekijk detail van "Reinders oliefabriek Zwolle. Koert Reinders (1845-1917) richt in Zwolle de oliefabrieken op. Eerder begon hij in 1869 in Martenshoek (Groningen) een oliemolen. Hij vertrok naar Zwolle en nam zijn knecht mee. Dit was in 1893. In 1969, kleinzoon Koert Reinders had toen het e.e.a. overgenomen van zijn opa, verongelukte Koert (kleinzoon) onderweg van Amsterdam naar Zwolle nadat hij fusiebesprekingen had gevoerd met Golden Wonder. In 1970 startte Golden Wonder met de produktie. Op deze foto zien we o.a. dhr. H.Koedijk. Deze was ook de vorige eigenaar van diverse foto's van de slaoliefabriek Reinders. Dhr. Koedijk en zijn gast (met <span class="highlight">auto</span>) staan hier voor de achterkant van de Passiebloem. Rechts zien we no een deel van het huis wat werd bewoond door dhr. Koedijk. Hij was namenlijk fabrieksbaas. In die tijd een behoorlijke hoge functie., 00-00-1950 - 00-00-1965" Afbeelding

Reinders oliefabriek Zwolle. Koert Reinders (1845-1917) richt in Zwolle de oliefabrieken op. Eerder begon hij in 1869 in Martenshoek (Groningen) een oliemolen. Hij vertrok naar Zwolle en nam zijn knecht mee. Dit was in 1893. In 1969, kleinzoon Koert Reinders had toen het e.e.a. overgenomen van zijn opa, verongelukte Koert (kleinzoon) onderweg van Amsterdam naar Zwolle nadat hij fusiebesprekingen had gevoerd met Golden Wonder. In 1970 startte Golden Wonder met de produktie. Op deze foto zien we o.a. dhr. H.Koedijk. Deze was ook de vorige eigenaar van diverse foto's van de slaoliefabriek Reinders. Dhr. Koedijk en zijn gast (met auto) staan hier voor de achterkant van de Passiebloem. Rechts zien we no een deel van het huis wat werd bewoond door dhr. Koedijk. Hij was namenlijk fabrieksbaas. In die tijd een behoorlijke hoge functie., 00-00-1950 - 00-00-1965

Reinders oliefabriek Zwolle. Koert Reinders (1845-1917) richt in Zwolle de oliefabrieken op. Eerder begon hij in 1869 in Martenshoek (Groningen) een oliemolen. Hij vertrok naar Zwolle en nam zijn knecht mee. Dit was in 1893. In 1969, kleinzoon Koert Reinders had toen het e.e.a. overgenomen van zijn opa, verongelukte Koert (kleinzoon) onderweg van Amsterdam naar Zwolle nadat hij fusiebesprekingen h...
, 1950-1965
{AE986610-E861-40A3-B1F0-163DF19AE95E}

Afbeelding

Reinders oliefabriek Zwolle. Koert Reinders (1845-1917) richt in Zwolle de oliefabrieken op. Eerder begon hij in 1869 in Martenshoek (Groningen) een oliemolen. Hij vertrok naar Zwolle en nam zijn knecht mee. Dit was in 1893. In 1969, kleinzoon Koert Reinders had toen het e.e.a. overgenomen van zijn opa, verongelukte Koert (kleinzoon) onderweg van Amsterdam naar Zwolle nadat hij fusiebesprekingen had gevoerd met Golden Wonder. In 1970 startte Golden Wonder met de produktie. Op deze foto zien we o.a. dhr. H.Koedijk. Deze was ook de vorige eigenaar van diverse foto's van de slaoliefabriek Reinders. Dhr. Koedijk en zijn gast (met auto) staan hier voor de achterkant van de Passiebloem. Rechts zien we no een deel van het huis wat werd bewoond door dhr. Koedijk. Hij was namenlijk fabrieksbaas. In die tijd een behoorlijke hoge functie., 00-00-1950 - 00-00-1965

Reinders oliefabriek Zwolle. Koert Reinders (1845-1917) richt in Zwolle de oliefabrieken op. Eerder begon hij in 1869 in Martenshoek (Groningen) een oliemolen. Hij vertrok naar Zwolle en nam zijn knecht mee. Dit was in 1893. In 1969, kleinzoon Koert Reinders had toen het e.e.a. overgenomen van zijn opa, verongelukte Koert (kleinzoon) onderweg van Amsterdam naar Zwolle nadat hij fusiebesprekingen had gevoerd met Golden Wonder. In 1970 startte Golden Wonder met de produktie. Op deze foto zien we o.a. dhr. H.Koedijk. Deze was ook de vorige eigenaar van diverse foto's van de slaoliefabriek Reinders. Dhr. Koedijk en zijn gast (met auto) staan hier voor de achterkant van de Passiebloem. Rechts zien we no een deel van het huis wat werd bewoond door dhr. Koedijk. Hij was namenlijk fabrieksbaas. In die tijd een behoorlijke hoge functie.
, 1950-1965
{AE986610-E861-40A3-B1F0-163DF19AE95E}

{AE986610-E861-40A3-B1F0-163DF19AE95E}
Bekijk detail van "Wilhelmina de Vries-Brink, echtgenote van Rinke de Vries, logementhouder De Posthoorn, Drietrommeltjessteeg 5, met bloemen in de hand. Midden, voor de <span class="highlight">auto</span> gehurkt Bertus Opdam, achter de <span class="highlight">auto</span> Sophia de Vries. Op de Fiat staat een bloemstuk ter gelegenheid van Moederdag, 1954.<br/><br/>Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen., 00-00-1954" Bekijk detail van "Wilhelmina de Vries-Brink, echtgenote van Rinke de Vries, logementhouder De Posthoorn, Drietrommeltjessteeg 5, met bloemen in de hand. Midden, voor de <span class="highlight">auto</span> gehurkt Bertus Opdam, achter de <span class="highlight">auto</span> Sophia de Vries. Op de Fiat staat een bloemstuk ter gelegenheid van Moederdag, 1954.<br/><br/>Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen., 00-00-1954" Afbeelding

Wilhelmina de Vries-Brink, echtgenote van Rinke de Vries, logementhouder De Posthoorn, Drietrommeltjessteeg 5, met bloemen in de hand. Midden, voor de auto gehurkt Bertus Opdam, achter de auto Sophia de Vries. Op de Fiat staat een bloemstuk ter gelegenheid van Moederdag, 1954.

Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen., 00-00-1954

Wilhelmina de Vries-Brink, echtgenote van Rinke de Vries, logementhouder De Posthoorn, Drietrommeltjessteeg 5, met bloemen in de hand. Midden, voor de auto gehurkt Bertus Opdam, achter de auto Sophia de Vries. Op de Fiat staat een bloemstuk ter gelegenheid van Moederdag, 1954.

Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resoluti...
1954, 1954
{C55794B9-B601-42F6-B75C-BD30E9FA9B42}

Afbeelding

Wilhelmina de Vries-Brink, echtgenote van Rinke de Vries, logementhouder De Posthoorn, Drietrommeltjessteeg 5, met bloemen in de hand. Midden, voor de auto gehurkt Bertus Opdam, achter de auto Sophia de Vries. Op de Fiat staat een bloemstuk ter gelegenheid van Moederdag, 1954.

Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen., 00-00-1954

Wilhelmina de Vries-Brink, echtgenote van Rinke de Vries, logementhouder De Posthoorn, Drietrommeltjessteeg 5, met bloemen in de hand. Midden, voor de auto gehurkt Bertus Opdam, achter de auto Sophia de Vries. Op de Fiat staat een bloemstuk ter gelegenheid van Moederdag, 1954.

Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen.
1954, 1954
{C55794B9-B601-42F6-B75C-BD30E9FA9B42}

{C55794B9-B601-42F6-B75C-BD30E9FA9B42}
Bekijk detail van "Prinses of koningin Juliana naast een <span class="highlight">auto</span>, in gezelschap van dames, voor een trap / bordes waarop een onbekende heer (Philip Dirk baron van Pallandt, huis Eerde bij Ommen ?). Ongedateerde foto zonder naam fotograaf, zonder toelichting, uit een serie van 7 "Juliana op Hollands Glorie", zonder datum, onderdeel van 19 foto's mbt padvinders in Ommen (?).<br/><br/>Nota bene:  Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen., 00-00-1946 - 00-00-1956" Bekijk detail van "Prinses of koningin Juliana naast een <span class="highlight">auto</span>, in gezelschap van dames, voor een trap / bordes waarop een onbekende heer (Philip Dirk baron van Pallandt, huis Eerde bij Ommen ?). Ongedateerde foto zonder naam fotograaf, zonder toelichting, uit een serie van 7 "Juliana op Hollands Glorie", zonder datum, onderdeel van 19 foto's mbt padvinders in Ommen (?).<br/><br/>Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen., 00-00-1946 - 00-00-1956" Afbeelding

Prinses of koningin Juliana naast een auto, in gezelschap van dames, voor een trap / bordes waarop een onbekende heer (Philip Dirk baron van Pallandt, huis Eerde bij Ommen ?). Ongedateerde foto zonder naam fotograaf, zonder toelichting, uit een serie van 7 "Juliana op Hollands Glorie", zonder datum, onderdeel van 19 foto's mbt padvinders in Ommen (?).

Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen., 00-00-1946 - 00-00-1956

Prinses of koningin Juliana naast een auto, in gezelschap van dames, voor een trap / bordes waarop een onbekende heer (Philip Dirk baron van Pallandt, huis Eerde bij Ommen ?). Ongedateerde foto zonder naam fotograaf, zonder toelichting, uit een serie van 7 "Juliana op Hollands Glorie", zonder datum, onderdeel van 19 foto's mbt padvinders in Ommen (?).

Nota bene: Deze afbeelding is bij ge...
, 1946-1956
{281014A4-0A70-4087-8869-25A4A929AAD7}

Afbeelding

Prinses of koningin Juliana naast een auto, in gezelschap van dames, voor een trap / bordes waarop een onbekende heer (Philip Dirk baron van Pallandt, huis Eerde bij Ommen ?). Ongedateerde foto zonder naam fotograaf, zonder toelichting, uit een serie van 7 "Juliana op Hollands Glorie", zonder datum, onderdeel van 19 foto's mbt padvinders in Ommen (?).

Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen., 00-00-1946 - 00-00-1956

Prinses of koningin Juliana naast een auto, in gezelschap van dames, voor een trap / bordes waarop een onbekende heer (Philip Dirk baron van Pallandt, huis Eerde bij Ommen ?). Ongedateerde foto zonder naam fotograaf, zonder toelichting, uit een serie van 7 "Juliana op Hollands Glorie", zonder datum, onderdeel van 19 foto's mbt padvinders in Ommen (?).

Nota bene: Deze afbeelding is bij gebrek aan een origineel en door het ontbreken van een bestand in hoge resolutie, niet te bestellen.
, 1946-1956
{281014A4-0A70-4087-8869-25A4A929AAD7}

{281014A4-0A70-4087-8869-25A4A929AAD7}
Bekijk detail van "Assendorperstraat gezien naar de stad toe Noordwesten) klooster Dominicanen rechts. Handkar, <span class="highlight">auto</span> en brandmelder, prullemand aan lantaarnpaal. De kapper (coiffeur) links verkoopt ook Egyptische cigaretten (Kyriazi)..., 1935-00-00" Bekijk detail van "Assendorperstraat gezien naar de stad toe Noordwesten) klooster Dominicanen rechts. Handkar, <span class="highlight">auto</span> en brandmelder, prullemand aan lantaarnpaal. De kapper (coiffeur) links verkoopt ook Egyptische cigaretten (Kyriazi)..., 1935-00-00" Afbeelding

Assendorperstraat gezien naar de stad toe Noordwesten) klooster Dominicanen rechts. Handkar, auto en brandmelder, prullemand aan lantaarnpaal. De kapper (coiffeur) links verkoopt ook Egyptische cigaretten (Kyriazi)..., 1935-00-00

Assendorperstraat gezien naar de stad toe Noordwesten) klooster Dominicanen rechts. Handkar, auto en brandmelder, prullemand aan lantaarnpaal. De kapper (coiffeur) links verkoopt ook Egyptische cigaretten (Kyriazi)...
1935, 1935
{21B720F5-13B2-4405-BF1C-7F63945A2497}

Afbeelding

Assendorperstraat gezien naar de stad toe Noordwesten) klooster Dominicanen rechts. Handkar, auto en brandmelder, prullemand aan lantaarnpaal. De kapper (coiffeur) links verkoopt ook Egyptische cigaretten (Kyriazi)..., 1935-00-00

Assendorperstraat gezien naar de stad toe Noordwesten) klooster Dominicanen rechts. Handkar, auto en brandmelder, prullemand aan lantaarnpaal. De kapper (coiffeur) links verkoopt ook Egyptische cigaretten (Kyriazi)...
1935, 1935
{21B720F5-13B2-4405-BF1C-7F63945A2497}

{21B720F5-13B2-4405-BF1C-7F63945A2497}
Bekijk detail van "Stationsplein, Hotel Cafe Restaurant Van Gijtenbeek met <span class="highlight">auto</span>'s, en Terborchstraat., 00-00-1970" Bekijk detail van "Stationsplein, Hotel Cafe Restaurant Van Gijtenbeek met <span class="highlight">auto</span>'s, en Terborchstraat., 00-00-1970" Afbeelding

Stationsplein, Hotel Cafe Restaurant Van Gijtenbeek met auto's, en Terborchstraat., 00-00-1970

Stationsplein, Hotel Cafe Restaurant Van Gijtenbeek met auto's, en Terborchstraat.
1970, 1970
{CB12771F-E92E-4AA5-A0AA-B6AAF1DC5B6E}

Afbeelding

Stationsplein, Hotel Cafe Restaurant Van Gijtenbeek met auto's, en Terborchstraat., 00-00-1970

Stationsplein, Hotel Cafe Restaurant Van Gijtenbeek met auto's, en Terborchstraat.
1970, 1970
{CB12771F-E92E-4AA5-A0AA-B6AAF1DC5B6E}

{CB12771F-E92E-4AA5-A0AA-B6AAF1DC5B6E}
Bekijk detail van "Stationsplein, Hotel Café Restaurant Van Gijtenbeek, met <span class="highlight">auto</span>, jaren 1930-35.<br/>Het hotel werd in 1921 gebouwd. De heer G. van Gijtenbeek kocht het hotel van J. Beenen en liet er een grote vleugel aan bouwen. De architect in 1913 was M. Meijerink. Kleine verbouwingen vonden plaats in 1928 en 1931. In 1935 werd het hotel flink vergroot. In 1979 werd het hotel gesloopt., 00-00-1930 - 00-00-1935" Bekijk detail van "Stationsplein, Hotel Café Restaurant Van Gijtenbeek, met <span class="highlight">auto</span>, jaren 1930-35.<br/>Het hotel werd in 1921 gebouwd. De heer G. van Gijtenbeek kocht het hotel van J. Beenen en liet er een grote vleugel aan bouwen. De architect in 1913 was M. Meijerink. Kleine verbouwingen vonden plaats in 1928 en 1931. In 1935 werd het hotel flink vergroot. In 1979 werd het hotel gesloopt., 00-00-1930 - 00-00-1935" Afbeelding

Stationsplein, Hotel Café Restaurant Van Gijtenbeek, met auto, jaren 1930-35.
Het hotel werd in 1921 gebouwd. De heer G. van Gijtenbeek kocht het hotel van J. Beenen en liet er een grote vleugel aan bouwen. De architect in 1913 was M. Meijerink. Kleine verbouwingen vonden plaats in 1928 en 1931. In 1935 werd het hotel flink vergroot. In 1979 werd het hotel gesloopt., 00-00-1930 - 00-00-1935

Stationsplein, Hotel Café Restaurant Van Gijtenbeek, met auto, jaren 1930-35.
Het hotel werd in 1921 gebouwd. De heer G. van Gijtenbeek kocht het hotel van J. Beenen en liet er een grote vleugel aan bouwen. De architect in 1913 was M. Meijerink. Kleine verbouwingen vonden plaats in 1928 en 1931. In 1935 werd het hotel flink vergroot. In 1979 werd het hotel gesloopt.
, 1930-1935
{715AB8CF-9296-444D-9545-189E1E712D45}

Afbeelding

Stationsplein, Hotel Café Restaurant Van Gijtenbeek, met auto, jaren 1930-35.
Het hotel werd in 1921 gebouwd. De heer G. van Gijtenbeek kocht het hotel van J. Beenen en liet er een grote vleugel aan bouwen. De architect in 1913 was M. Meijerink. Kleine verbouwingen vonden plaats in 1928 en 1931. In 1935 werd het hotel flink vergroot. In 1979 werd het hotel gesloopt., 00-00-1930 - 00-00-1935

Stationsplein, Hotel Café Restaurant Van Gijtenbeek, met auto, jaren 1930-35.
Het hotel werd in 1921 gebouwd. De heer G. van Gijtenbeek kocht het hotel van J. Beenen en liet er een grote vleugel aan bouwen. De architect in 1913 was M. Meijerink. Kleine verbouwingen vonden plaats in 1928 en 1931. In 1935 werd het hotel flink vergroot. In 1979 werd het hotel gesloopt.
, 1930-1935
{715AB8CF-9296-444D-9545-189E1E712D45}

{715AB8CF-9296-444D-9545-189E1E712D45}
Bekijk detail van "Aanleg viaduct van Beukenallee naar Zwartewaterbrug, in 1968. Viaduct is later afgebroken bij de opening van de nieuwe IJsselbrug en de Rijksweg A28. Hier gezien naar het noorden, de <span class="highlight">auto</span> in de voorgrond rijdt over de Voorsterweg. Gebouw rechts is Vulcano, beter bekend als Voca (de Vogel van Calcar) vocaleumfabriek van Van Loo, Achterom 84, die als fabriek in 1972 ophield te bestaan.., 00-00-1968" Bekijk detail van "Aanleg viaduct van Beukenallee naar Zwartewaterbrug, in 1968. Viaduct is later afgebroken bij de opening van de nieuwe IJsselbrug en de Rijksweg A28. Hier gezien naar het noorden, de <span class="highlight">auto</span> in de voorgrond rijdt over de Voorsterweg. Gebouw rechts is Vulcano, beter bekend als Voca (de Vogel van Calcar) vocaleumfabriek van Van Loo, Achterom 84, die als fabriek in 1972 ophield te bestaan.., 00-00-1968" Afbeelding

Aanleg viaduct van Beukenallee naar Zwartewaterbrug, in 1968. Viaduct is later afgebroken bij de opening van de nieuwe IJsselbrug en de Rijksweg A28. Hier gezien naar het noorden, de auto in de voorgrond rijdt over de Voorsterweg. Gebouw rechts is Vulcano, beter bekend als Voca (de Vogel van Calcar) vocaleumfabriek van Van Loo, Achterom 84, die als fabriek in 1972 ophield te bestaan.., 00-00-1968

Aanleg viaduct van Beukenallee naar Zwartewaterbrug, in 1968. Viaduct is later afgebroken bij de opening van de nieuwe IJsselbrug en de Rijksweg A28. Hier gezien naar het noorden, de auto in de voorgrond rijdt over de Voorsterweg. Gebouw rechts is Vulcano, beter bekend als Voca (de Vogel van Calcar) vocaleumfabriek van Van Loo, Achterom 84, die als fabriek in 1972 ophield te bestaan..
1968, 1968
{A4479CED-5BFE-4511-A53A-D0968EBE40BB}

Afbeelding

Aanleg viaduct van Beukenallee naar Zwartewaterbrug, in 1968. Viaduct is later afgebroken bij de opening van de nieuwe IJsselbrug en de Rijksweg A28. Hier gezien naar het noorden, de auto in de voorgrond rijdt over de Voorsterweg. Gebouw rechts is Vulcano, beter bekend als Voca (de Vogel van Calcar) vocaleumfabriek van Van Loo, Achterom 84, die als fabriek in 1972 ophield te bestaan.., 00-00-1968

Aanleg viaduct van Beukenallee naar Zwartewaterbrug, in 1968. Viaduct is later afgebroken bij de opening van de nieuwe IJsselbrug en de Rijksweg A28. Hier gezien naar het noorden, de auto in de voorgrond rijdt over de Voorsterweg. Gebouw rechts is Vulcano, beter bekend als Voca (de Vogel van Calcar) vocaleumfabriek van Van Loo, Achterom 84, die als fabriek in 1972 ophield te bestaan..
1968, 1968
{A4479CED-5BFE-4511-A53A-D0968EBE40BB}

{A4479CED-5BFE-4511-A53A-D0968EBE40BB}
Bekijk detail van "Interieur van de Technische school Zwolle. Garagewerkjes aan een oude <span class="highlight">auto</span>, 25-09-1978" Bekijk detail van "Interieur van de Technische school Zwolle. Garagewerkjes aan een oude <span class="highlight">auto</span>, 25-09-1978" Afbeelding

Interieur van de Technische school Zwolle. Garagewerkjes aan een oude auto, 25-09-1978

Interieur van de Technische school Zwolle. Garagewerkjes aan een oude auto
25/9/1978, 1978
{A5124380-53E0-460C-BB93-F4A72CDF4473}

Afbeelding

Interieur van de Technische school Zwolle. Garagewerkjes aan een oude auto, 25-09-1978

Interieur van de Technische school Zwolle. Garagewerkjes aan een oude auto
25/9/1978, 1978
{A5124380-53E0-460C-BB93-F4A72CDF4473}

{A5124380-53E0-460C-BB93-F4A72CDF4473}
Vorige pagina1pagina 7pagina 8pagina 9pagina 10pagina 11pagina 12pagina 9.552Volgende pagina
Sluit popup voor filter "Naam collectie"

Naam collectie (41 filters)

Sluit popup voor filter "Soort collectie"

Soort collectie (9 filters)

Sluit popup voor filter "Naam deelnemer"

Naam deelnemer (49 filters)

Sluit popup voor filter "Periodes"

Periodes (41 filters)