Hoge spoorbrug bij daglicht gezien richting stad vanaf de zuidelijke oprit1990-1998{C549C02A-7F1C-458F-82B8-AD42FA8BFB7C}
Hoge spoorbrug gezien richting stad vanaf de zuidelijke oprit, na de restauratie1991-1993{1D0D9F23-3974-4808-B57E-875BE21671AB}
Hoge spoorbrug gezien richting Schelle vanaf de noordelijke oprit, voor de restauratie.1980-1991{B1D835DF-4A38-4BAD-B06F-B2872E91BE55}
Pompen. Buitenaanzicht op het gemaal "De Drie Sluizen", Nieuwendijk, bij Gorkum, waarin opgesteld twee verticale open schroefpompen, elk met een capaciteit van 270 m3 per minuut, bij een statische opvoerhoogte van 1 m. De pompen zijn aangedreven door verticale electromotoren, direct gekoppeld. Datering is een schatting Voor afdruk, zie FDSTORK-A65, 1947-1950{0A0C26A3-334F-4DF6-845B-408BF0466FDB}
Pompen. Propellerstomp voor polderbemaling voor directe koppeling met draaistroomgenerator ten behoeve van het gemaal "De Drie Sluizen". Opbrengst 270 m3 per minuut bij 1 m. opvoerhoogte. Datering is een schatting Voor afdruk, zie FDSTORK-A63, 1934-1936{F229C4EB-3B4C-4A93-857A-9AD2F96F3236}
Pompen. Propellerstomp voor polderbemaling voor directe koppeling met draaistroomgenerator ten behoeve van het gemaal "De Drie Sluizen". Opbrengst 270 m3 per minuut bij 1 m. opvoerhoogte. Datering is een schatting Voor afdruk, zie FDSTORK-A63, 1934-1936{E257EC15-E050-4314-90BC-3D58505AA1F5}
Kadasterkaart van het westlijk deel van centrum van Zwolle, de Kamperpoort, het Veeralleekwartier (alleen de Koningin Wilhelminastraat en Pr. Hendrikstraat), de Katerveersluizen in de Willemsvaart, het Engelse Werk en de weg over de Assendorperlure. Verder worden vermeld: de spoorweg van Utrecht en Apeldoorn naar Zwolle, rangeerterrein NCS, spoorweg van Kampen en Blokzijl, spoorhaven. Met schaalst...1915-60/191, 1915-1916{8DAD6F3B-DD11-49FE-BDFB-49D969F1214E}
Kadasterkaart van het oostelijk deel van Zwolle. Vermeld worden: in de Dieze: Javastraat en het achterste deel van de Sumatrastraat zijn bebouwd, het station an de Dedemvaartse stoomtram, aan het Almelose kanaal: de electriciteitscentrale (in 1915 in gebruik genomen), in de Assendorp: de Rozenstraat is bebouwd, de Sallandstraat aan de even kant, en verder de spoorweg naar Leeuwarden, Groningen en ...1915-60/191, 1915-1916{AEA54ED4-E635-4D3A-90BF-398605F370C3}
Topografische kaart van Zwolle, Hasselt, de Dedemsvaart en het Vechtdal tot Vilsteren. Vermeld worden de sluizen, waterkeringen, kanalen, stromende wateren, polders met bijbehorende boezems en buitenwaterstanden, met legenda en schaalstok1883{C138A566-EA02-48AB-B7B5-4DB41C876091}
Topografische kaart van de Zuiderzee met het eiland Schokland (ontruimd in 1860). Noordwest-Overijssel met Vollenhove, de Beulaker, het noordelijk deel van het Kampereiland en de Mandjeswaard, het Zwarte Water, Scheepvaartgat en het Zwolse Diep met vuurbaak en noodhaven Kraggenburg. Verder zijn te vinden: de sluizen, rivier- en zee waterkeringen, kanalen, stromende wateren, polders met de bijbehor...1882{80BF591C-3334-429C-A2BB-0F5B77D224D7}
Topografische kaart van Noordwest-Overijssel met Wanneperveen, de Belterwijde, Zwartsluis, Hasselt, Staphorst, IJhorst, Rouveen en de Reest. Hierop zijn aangegeven: de sluizen, de rivierwaterkeringen, de polders met bijbehorende regelementen, de kanalen en de stromende wateren. Met legenda en schaalstok1883{D35FD8B3-0796-47D1-88B0-93BC953A256D}
Topografische kaart van de Zuiderzee, Kampen, het zuidelijk deel van het Kampereiland, het westelijk deel van polder Mastenbroek, de IJssel en Zalk. Hierop zijn aangeven: de sluizen, inundatatiën de IJsselmonden, kanalen, polders met bijbehorende regelementen, rivier- en zeewaterkeringen, verveningen, boezems en buitenwaterstanden. Met legenda en schaalstok1882{3A81A31B-2218-4959-ABCB-B8691C8AE137}