2024 Goor. Onderweg van Elsen naar Goor zie je de glooiende weiden aan de voet van de Herikerberg 2024NL-GOROMG_004650
IJsselbrug, 1947-1949. Zwolle, 29 juli 1949., 1947-1949{4E11BAB2-36A7-4A91-BF48-F5D3A061952D}
Gezicht op de IJsselbrug vanaf de Zwolsekant bij het Katerveer, ca. 1935. Links op de voorgrond de ingang van het insteekhaventje bij het Katerveer. Zwolle, 14 augustus 19351935, 1935{C28D414F-996D-4469-806C-5BCC9D136500}
IJsselbrug, 1930-1932. Zwolle, [...] 1954, 1930-1932{C380F855-4E4E-4D07-8DD7-0B11E03A0AE5}
Gezicht op de IJsselbrug met scheepvaart, ca. 1932. Links de Zwolse kant. Arnhem, 26 juli 1932.1932, 1932{415190D3-2BE6-44A1-9FAA-75D7DAAFF7D7}
Gezicht op de IJsselbrug vanaf de Zwolse kant, ca. 1933. Geopend, in gebruik genomen 15-01-1930, door minister Reijmer. Rechts onder de brug opschrift "Byker Haarlem". Zwolle, 19 [...] 19331933, 1933{0F3C480F-0611-4E17-B3DB-E03A820D809B}
IJsselbrug 1930-1932. Zwolle, 5 juni 1934, 1930-1932{88279266-F1AC-44AF-94C0-9A7CFF34D138}
Oprit van de IJsselbrug, ca. 1935. De IJsselbrug werd geopend, in gebruik genomen 15-01-1930, door minister Reijmer. geen, 1935-1940{2824961A-DB7C-4635-9E0B-F62E16F6E7A2}
Wipstrikkerallee gezien naar het zuidoosten, dubbele bomenrij, rechts afslag naar het De Ruyterplein, 1930-1935 geen, 1930-1935{783ECBC8-5EF2-4D8C-ADF9-B2896EE36445}
Wipstrikkerallee 1930-1932, gezien naar het zuidoosten met lantaarnpalen links van de weg. De bestrating is in een halfcirkelvormig patroon gelegd Zwolle, 24 augustus 1935, 1930-1932{A9C0AFDA-9EA3-4A50-B8AE-3553CBBECCDE}
Wipstrikkerallee (1930-1935) gezien uit het zuidoosten naar de stad met bebouwing aan de zuidwestelijke zijde. Rechts tussen de bomen door een rond uithangbord met een ster zoals dat indertijd door de benzinemaatschappij Caltex en Esso werd gevoerd. Zwolle, 27 mei 1937, 1930-1935{12792989-82E3-47CC-813E-2AEDE44AA0FB}
Nieuwe (links, dubbele ophaalbrug die open staat) en oude (rechts) Katerveersluis aan het einde van de Willemsvaart. De nieuwe sluis ligt vol met stoomvrachtschepen met allerlei goederen aan dek. Rechts in de achtergrond de bomen van het Engelse werk.Aan het eind van de Willemsvaart liggen twee sluizen die de verbinding vormen met de IJssel: de Grote en de Kleine Katerveersluis. In 1819, het ...1935, 1935{85349CBF-2D20-4430-AFB1-030714A59709}