image/svg+xml
Open zoekscherm

476 resultaten

476 resultaten

Niets geselecteerd
 

U heeft gezocht op:

  • SluitenZwolle, IJsselbrug (oude)

Filter op

Vorige pagina1pagina 2pagina 3pagina 4pagina 5pagina 6pagina 7pagina 40Volgende pagina
Bekijk detail van "De bouw van de eerste verkeersbrug over de IJssel  hier gezien uit het noordwesten  naar het zuidoosten, de spoorbrug ui1 1864 in de achtergrond. De hoofdoverspanning moet nog geconstrueerd worden. Het water is nogal wild, er zijn drie of vier varende zeiltjalken te zien., 00-00-1925 - 00-00-1929"
De bouw van de eerste verkeersbrug over de IJssel hier gezien uit het noordwesten naar het zuidoosten, de spoorbrug ui1 1864 in de achtergrond. De hoofdoverspanning moet nog geconstrueerd worden. Het water is nogal wild, er zijn drie of vier varende zeiltjalken te zien., 00-00-1925 - 00-00-1929
Bekijk detail van "De bouw van de eerste verkeersbrug over de IJssel  hier gezien uit het zuidwesten, De hoofdoverspanning moet nog geconstrueerd worden, er zijn palen geheid en er is een hijskraan, waarschijnlijker is een HEI-kraan  aan het werk., 00-00-1925 - 00-00-1929"
De bouw van de eerste verkeersbrug over de IJssel hier gezien uit het zuidwesten, De hoofdoverspanning moet nog geconstrueerd worden, er zijn palen geheid en er is een hijskraan, waarschijnlijker is een HEI-kraan aan het werk., 00-00-1925 - 00-00-1929
Bekijk detail van "De bouw van de eerste verkeersbrug over de IJssel  hier gezien uit het zuidwesten, De hoofdoverspanning moet nog geconstrueerd worden, er zijn palen geheid en er is een hijskraan aan het werk., 00-00-1925 - 00-00-1929"
De bouw van de eerste verkeersbrug over de IJssel hier gezien uit het zuidwesten, De hoofdoverspanning moet nog geconstrueerd worden, er zijn palen geheid en er is een hijskraan aan het werk., 00-00-1925 - 00-00-1929
Bekijk detail van "Veel publiek bij het Katerveer bij de eerste aanleg van de grote overspanning van de verkeersbrug over de IJssel. De brug is gebouwd door Penn en Bauduin uit Dordrecht als hoofdaannemer. De stoompont in de voorgrond., 00-00-1925 - 00-00-1929"
Veel publiek bij het Katerveer bij de eerste aanleg van de grote overspanning van de verkeersbrug over de IJssel. De brug is gebouwd door Penn en Bauduin uit Dordrecht als hoofdaannemer. De stoompont in de voorgrond., 00-00-1925 - 00-00-1929
Bekijk detail van "De opening van de nieuwe <span class="highlight">IJsselbrug</span> bij Zwolle ;"
De opening van de nieuwe IJsselbrug bij Zwolle ;
Bekijk detail van "De opening van de nieuwe <span class="highlight">IJsselbrug</span> bij Zwolle ;"
De opening van de nieuwe IJsselbrug bij Zwolle ;
Bekijk detail van "Opening <span class="highlight">IJsselbrug</span>, 15 januari 1930. Naar de Gelderse kant gezien met file auto's, wielrijders en voetgangers., 15-01-1930"
Opening IJsselbrug, 15 januari 1930. Naar de Gelderse kant gezien met file auto's, wielrijders en voetgangers., 15-01-1930
Bekijk detail van "Minister van Waterstaat, mr. P.J. Reymer, opent de <span class="highlight">IJsselbrug</span>, door het doorknippen van een lint. Onder de aanwezigen onder anderen oud-minister H. van de Vegte, mr. A.E. baron van Voorst tot Voorst, commissaris der Koningin in Overijssel, de burgemeester van Zwolle I.A. van Roijen, burgemeester van Zwollerkerspel U.P. Cavalje en burgemeesters van verschillende andere plaatsen, de Brug-Commissie, enz., 1930-01-15"
Minister van Waterstaat, mr. P.J. Reymer, opent de IJsselbrug, door het doorknippen van een lint. Onder de aanwezigen onder anderen oud-minister H. van de Vegte, mr. A.E. baron van Voorst tot Voorst, commissaris der Koningin in Overijssel, de burgemeester van Zwolle I.A. van Roijen, burgemeester van Zwollerkerspel U.P. Cavalje en burgemeesters van verschillende andere plaatsen, de Brug-Commissie, enz., 1930-01-15
Bekijk detail van "Minister van Waterstaat, mr. P.J. Reymer, opent de <span class="highlight">IJsselbrug</span>, door het doorknippen van een lint. Onder de aanwezigen onder anderen oud-minister H. van de Vegte, mr. A.E. baron van Voorst tot Voorst, commissaris der Koningin in Overijssel, de burgemeester van Zwolle I.A. van Roijen, burgemeester van Zwollerkerspel U.P. Cavalje en burgemeesters van verschillende andere plaatsen, de Brug-Commissie, enz., 1930-01-15"
Minister van Waterstaat, mr. P.J. Reymer, opent de IJsselbrug, door het doorknippen van een lint. Onder de aanwezigen onder anderen oud-minister H. van de Vegte, mr. A.E. baron van Voorst tot Voorst, commissaris der Koningin in Overijssel, de burgemeester van Zwolle I.A. van Roijen, burgemeester van Zwollerkerspel U.P. Cavalje en burgemeesters van verschillende andere plaatsen, de Brug-Commissie, enz., 1930-01-15
Bekijk detail van "Minister van Waterstaat, mr. P.J. Reymer, opent de <span class="highlight">IJsselbrug</span>, door het doorknippen van een lint. Onder de aanwezigen onder anderen oud-minister H. van de Vegte, mr. A.E. baron van Voorst tot Voorst, commissaris der Koningin in Overijssel, de burgemeester van Zwolle I.A. van Roijen, burgemeester van Zwollerkerspel U.P. Cavalje en burgemeesters van verschillende andere plaatsen, de Brug-Commissie, enz., 15-01-1930 - 00-00-1930"
Minister van Waterstaat, mr. P.J. Reymer, opent de IJsselbrug, door het doorknippen van een lint. Onder de aanwezigen onder anderen oud-minister H. van de Vegte, mr. A.E. baron van Voorst tot Voorst, commissaris der Koningin in Overijssel, de burgemeester van Zwolle I.A. van Roijen, burgemeester van Zwollerkerspel U.P. Cavalje en burgemeesters van verschillende andere plaatsen, de Brug-Commissie, enz., 15-01-1930 - 00-00-1930
Bekijk detail van "Gezicht op de baileybrug, die na de bevrijding door het Canadese leger werd gebouwd als vervanging van de op 14 april 1945 door de Duitsers opgeblazen verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle. Deze Maple Leaf Brug was met een lengte van 741 meter de langste baileybrug op het Europese vasteland. De tijdelijke oeververbinding lag ten oosten van de oude verkeersbrug, die op 4 oktober 1947 werd heropend., 00-00-1945"
Gezicht op de baileybrug, die na de bevrijding door het Canadese leger werd gebouwd als vervanging van de op 14 april 1945 door de Duitsers opgeblazen verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle. Deze Maple Leaf Brug was met een lengte van 741 meter de langste baileybrug op het Europese vasteland. De tijdelijke oeververbinding lag ten oosten van de oude verkeersbrug, die op 4 oktober 1947 werd heropend., 00-00-1945
Bekijk detail van "Tijdens de feestelijke opening van de baileybrug, die na de bevrijding door het Canadese leger werd gebouwd als vervanging van de op 14 april 1945 door de Duitsers opgeblazen verkeersbrug over de IJssel bij <span class="highlight">Zwolle,</span> inspecteert generaal Guy Simonds de troepen. Deze Maple Leaf Brug was met een lengte van 741 meter de langste baileybrug op het Europese vasteland. De tijdelijke oeververbinding lag ten oosten van de oude verkeersbrug, die op 4 oktober 1947 werd heropend., 00-00-1945"
Tijdens de feestelijke opening van de baileybrug, die na de bevrijding door het Canadese leger werd gebouwd als vervanging van de op 14 april 1945 door de Duitsers opgeblazen verkeersbrug over de IJssel bij Zwolle, inspecteert generaal Guy Simonds de troepen. Deze Maple Leaf Brug was met een lengte van 741 meter de langste baileybrug op het Europese vasteland. De tijdelijke oeververbinding lag ten oosten van de oude verkeersbrug, die op 4 oktober 1947 werd heropend., 00-00-1945
Vorige pagina1pagina 2pagina 3pagina 4pagina 5pagina 6pagina 7pagina 40Volgende pagina