image/svg+xml
Open zoekscherm

6.632 resultaten

6.632 resultaten

Niets geselecteerd
 

U heeft gezocht op:

  • SluitenTreinen

Filter op

Vorige pagina1pagina 3pagina 4pagina 5pagina 6pagina 7pagina 8pagina 553Volgende pagina
Bekijk detail van "Vanaf de Hoge Spoorbrug naar het noordoosten gezien, het spoorwegemplacement te Zwolle met gereedstaande trein waarop Duitse kanonnen. Op de achtergrond de Deventerstraatweg en de Sint Jozefkerk in Assendorp, 20 april 1945., 20-04-1945"
Vanaf de Hoge Spoorbrug naar het noordoosten gezien, het spoorwegemplacement te Zwolle met gereedstaande trein waarop Duitse kanonnen. Op de achtergrond de Deventerstraatweg en de Sint Jozefkerk in Assendorp, 20 april 1945., 20-04-1945
Bekijk detail van "Vanaf de Hoge Spoorbrug naar het zuidoosten gezien, spoorwegemplacement te Zwolle met seinhuis III en gereedstaande trein waarop Duitse kanonnen. Huizen aan de Grenslaan in de achtergrond, 20 april 1945., 20-04-1945"
Vanaf de Hoge Spoorbrug naar het zuidoosten gezien, spoorwegemplacement te Zwolle met seinhuis III en gereedstaande trein waarop Duitse kanonnen. Huizen aan de Grenslaan in de achtergrond, 20 april 1945., 20-04-1945
Bekijk detail van "Overzicht van de vernieuwde  overkapping van het NS station. Fragmenten van de oude overkapping zijn aan de buitenmuren aangebracht van perron 1.<br/><br/>, 03-07-1991"
Overzicht van de vernieuwde overkapping van het NS station. Fragmenten van de oude overkapping zijn aan de buitenmuren aangebracht van perron 1.

, 03-07-1991
Bekijk detail van "Gezicht  op het Zwols station. Op perron 1, nabij de uitgang, staat een “Hondenkop” gereed naar Den Haag CS., 18-07-1978"
Gezicht op het Zwols station. Op perron 1, nabij de uitgang, staat een “Hondenkop” gereed naar Den Haag CS., 18-07-1978
Bekijk detail van "Trappen van de tunnelverbinding tussen de perrons, bij de uitgang van het eerste perron. De stationstunnel is, evenals het gehele station, geheel gerenoveerd., 18-07-1978"
Trappen van de tunnelverbinding tussen de perrons, bij de uitgang van het eerste perron. De stationstunnel is, evenals het gehele station, geheel gerenoveerd., 18-07-1978
Bekijk detail van "Gezicht in de werkplaats van de  NS met een treinstel in onderhoud., 10-07-1978"
Gezicht in de werkplaats van de NS met een treinstel in onderhoud., 10-07-1978
Bekijk detail van "Werkplaats NS met twee dieseltreinstellen in onderhoud., 10-07-1978"
Werkplaats NS met twee dieseltreinstellen in onderhoud., 10-07-1978
Bekijk detail van "In de werkplaats van de NS.zijn twee monteurs bezig met onderhoudswerkzaamheden aan treinstellen., 10-07-1978"
In de werkplaats van de NS.zijn twee monteurs bezig met onderhoudswerkzaamheden aan treinstellen., 10-07-1978
Bekijk detail van "Het Spoorwegemplacement in 1975, gezien door de balken vanaf  de Hoge Spoorbrug op het seinhuis met het type “ Hondekop” en een  ouderwetse armseinpaal staat op veilig. Het seinhuis P is zichtbaar op de achtergrond., 26-06-1975 - 00-00-1975"
Het Spoorwegemplacement in 1975, gezien door de balken vanaf de Hoge Spoorbrug op het seinhuis met het type “ Hondekop” en een ouderwetse armseinpaal staat op veilig. Het seinhuis P is zichtbaar op de achtergrond., 26-06-1975 - 00-00-1975
Bekijk detail van "Gezicht op het spoorwegemplacement in de nabijheid van het rangeerterrein. De stoomlocomotief : “Jumbo” 3760 staat uit te blazen op de draaischijf. Deze werd gebruikt om de locomotief de andere kant op te laten rijden. Brokstukken steenkool steken boven de kolenwagen uit., 00-00-1932"
Gezicht op het spoorwegemplacement in de nabijheid van het rangeerterrein. De stoomlocomotief : “Jumbo” 3760 staat uit te blazen op de draaischijf. Deze werd gebruikt om de locomotief de andere kant op te laten rijden. Brokstukken steenkool steken boven de kolenwagen uit., 00-00-1932
Bekijk detail van "Het motortreinstel uit Kampen rijdt het Zwolse station binnen. Dit treinstel bestaat uit drie wagons in de klassen 2 en 3. De wissels werden destijds nog met de hand bediend., 00-00-1935"
Het motortreinstel uit Kampen rijdt het Zwolse station binnen. Dit treinstel bestaat uit drie wagons in de klassen 2 en 3. De wissels werden destijds nog met de hand bediend., 00-00-1935
Bekijk detail van "Het Interieur van Stork Dieselmotoren. Hier werden steeds grotere scheeps-dieselmotoren gebouwd. Eerder was dit bedrijf  de Centrale Werkplaats van de spoorwegen. Stork  dieselmotorenis werd overgenomen door Wärtsilä. Het  is een Fins concern dat het bouwen van dieselmotoren en propellers voor schepen en elektriciteitscentrales als hoofdactiviteiten heeft. Inmiddels bestaat  Wärtsilä hier ook niet meer., 07-07-1978 - 10-07-1978"
Het Interieur van Stork Dieselmotoren. Hier werden steeds grotere scheeps-dieselmotoren gebouwd. Eerder was dit bedrijf de Centrale Werkplaats van de spoorwegen. Stork dieselmotorenis werd overgenomen door Wärtsilä. Het is een Fins concern dat het bouwen van dieselmotoren en propellers voor schepen en elektriciteitscentrales als hoofdactiviteiten heeft. Inmiddels bestaat Wärtsilä hier ook niet meer., 07-07-1978 - 10-07-1978
Vorige pagina1pagina 3pagina 4pagina 5pagina 6pagina 7pagina 8pagina 553Volgende pagina
Sluit popup voor filter "Naam collectie"

Naam collectie (28 filters)

Sluit popup voor filter "Soort collectie"

Soort collectie (7 filters)

Sluit popup voor filter "Naam deelnemer"

Naam deelnemer (29 filters)

Sluit popup voor filter "Periodes"

Periodes (31 filters)