image/svg+xml

: Algemene beschrijving:
Joke Vrolijk, PR-vrouw van Wehkamp wordt telefonisch geinterviewd door Omroep Reest en Vecht.
Besproken wordt de geschiedenis van Wehkamp vanaf 1952 en de band van Wehkamp met Dedemsvaart waar het magazijn nog steeds staat.
Wehkamp timmert ook op internet aan de weg. Dit bied de mogelijkheid om op de actualiteit in te spelen. Het beeld van Wehkamp is bijgesteld, het merk is meer glamour geworden.
Tegenslagen in de geschiedenis van Wehkamp zijn de brand in 1960 en de poststaking van 1983. Deze laatste luidde ook meteen het begin van telefonisch bestellen in.
In 1995 begon Wehkamp op het internet. Inmiddels is de site verkozen tot beste webwinkel van Nederland en heeft de publieksprijs van De Telegraaf ontvangen.
In verband met het 50-jarig bestaan staat een groot personeelsfeest op het programma.
De plannen van Wehkamp zijn om nog efficiënter te worden aangezien de klanten steeds kritischer zijn gebleken.


Specifieke beschrijving:
Positie op drager: 1380
Start geluid
Onderwerp: interview Joke Vrolijk
Positie op drager: 3535
Einde geluid , 13-03-2002

: Algemene beschrijving:
Joke Vrolijk, PR-vrouw van Wehkamp wordt telefonisch geinterviewd door Omroep Reest en Vecht.
Besproken wordt de geschiedenis van Wehkamp vanaf 1952 en de band van Wehkamp met Dedemsvaart waar het magazijn nog steeds staat.
Wehkamp timmert ook op internet aan de weg. Dit bied de mogelijkheid om op de actualiteit in te spelen. Het beeld van Wehkamp is bijgesteld, het merk is meer glamour geworden.
Tegenslagen in de geschiedenis van Wehkamp zijn de brand in 1960 en de poststaking van 1983. Deze laatste luidde ook meteen het begin van telefonisch bestellen in.
In 1995 begon Wehkamp op het internet. Inmiddels is de site verkozen tot beste webwinkel van Nederland en heeft de publieksprijs van De Telegraaf ontvangen.
In verband met het 50-jarig bestaan staat een groot personeelsfeest op het programma.
De plannen van Wehkamp zijn om nog efficiënter te worden aangezien de klanten steeds kritischer zijn gebleken.


Specifieke beschrijving:
Positie op drager: 1380
Start geluid
Onderwerp: interview Joke Vrolijk
Positie op drager: 3535
Einde geluid , 13-03-2002

Omschrijving:Algemene beschrijving:
Joke Vrolijk, PR-vrouw van Wehkamp wordt telefonisch geinterviewd door Omroep Reest en Vecht.
Besproken wordt de geschiedenis van Wehkamp vanaf 1952 en de band van Wehkamp met Dedemsvaart waar het magazijn nog steeds staat.
Wehkamp timmert ook op internet aan de weg. Dit bied de mogelijkheid om op de actualiteit in te spelen. Het beeld van Wehkamp is bijgesteld, het merk is meer glamour geworden.
Tegenslagen in de geschiedenis van Wehkamp zijn de brand in 1960 en de poststaking van 1983. Deze laatste luidde ook meteen het begin van telefonisch bestellen in.
In 1995 begon Wehkamp op het internet. Inmiddels is de site verkozen tot beste webwinkel van Nederland en heeft de publieksprijs van De Telegraaf ontvangen.
In verband met het 50-jarig bestaan staat een groot personeelsfeest op het programma.
De plannen van Wehkamp zijn om nog efficiënter te worden aangezien de klanten steeds kritischer zijn gebleken.


Specifieke beschrijving:
Positie op drager: 1380
Start geluid
Onderwerp: interview Joke Vrolijk
Positie op drager: 3535
Einde geluid
Trefwoord:Interviews, Maatschappij
Datum:13-03-2002
Datum onzeker:Nee
Bestandstype:Geluidsopname
Rechten:Zichtbaar op studiezaal
Identifier:{F93C32BB-3803-4E98-8B60-C98B4E0745F7}
Bron:Collectie Overijssel
Locaties:-
Collectie:Beeldbank Collectie Overijssel