image/svg+xml

: Algemene beschrijving:
Het programma 1 Op de middag besteed aandacht aan Wehkamp aangezien dit bedrijf een dagelijks tv-programma gaat beginnen. TV Wehkamp Welkom, dagelijks bij SBS6, 2 uur lang.
Aan het woord hierover komen Pieter van Diepen, marketingdirecteur van Wehkamp en Ruud de Lange, producent van programmaconcepten.
De laatste betwijfeld of een lifestyleprogramma van 2 uur de methode is om produkten aan de man te brengen en niet beter voor homeshopping kan worden gekozen.
Van Diepen zegt dat ze de catalogus tot leven willen laten komen met gasten in de studio. Tellsell hoort niet bij Wehkamp. Het is te hard. Dit programma is een onderdeel van een totale multimediale aanpak.
Een van de doelen is het bijstellen van het imago van Wehkamp (postorderimago) en een stijging van de omzet van 5 à 10 procent.
Volgens De Lange worden consumenten overspoeld met reclameprikkels en is onderscheiden steeds moeilijker. Dit project is voor Wehkamp een kostbare zaak en de doelstellingen zijn erg ambiteus.

Specifieke beschrijving:
Positie op drager: 2040
Start geluid
Onderwerp: interview
Positie op drager: 3488
Einde geluid , 20-12-2002

: Algemene beschrijving:
Het programma 1 Op de middag besteed aandacht aan Wehkamp aangezien dit bedrijf een dagelijks tv-programma gaat beginnen. TV Wehkamp Welkom, dagelijks bij SBS6, 2 uur lang.
Aan het woord hierover komen Pieter van Diepen, marketingdirecteur van Wehkamp en Ruud de Lange, producent van programmaconcepten.
De laatste betwijfeld of een lifestyleprogramma van 2 uur de methode is om produkten aan de man te brengen en niet beter voor homeshopping kan worden gekozen.
Van Diepen zegt dat ze de catalogus tot leven willen laten komen met gasten in de studio. Tellsell hoort niet bij Wehkamp. Het is te hard. Dit programma is een onderdeel van een totale multimediale aanpak.
Een van de doelen is het bijstellen van het imago van Wehkamp (postorderimago) en een stijging van de omzet van 5 à 10 procent.
Volgens De Lange worden consumenten overspoeld met reclameprikkels en is onderscheiden steeds moeilijker. Dit project is voor Wehkamp een kostbare zaak en de doelstellingen zijn erg ambiteus.

Specifieke beschrijving:
Positie op drager: 2040
Start geluid
Onderwerp: interview
Positie op drager: 3488
Einde geluid , 20-12-2002

Omschrijving:Algemene beschrijving:
Het programma 1 Op de middag besteed aandacht aan Wehkamp aangezien dit bedrijf een dagelijks tv-programma gaat beginnen. TV Wehkamp Welkom, dagelijks bij SBS6, 2 uur lang.
Aan het woord hierover komen Pieter van Diepen, marketingdirecteur van Wehkamp en Ruud de Lange, producent van programmaconcepten.
De laatste betwijfeld of een lifestyleprogramma van 2 uur de methode is om produkten aan de man te brengen en niet beter voor homeshopping kan worden gekozen.
Van Diepen zegt dat ze de catalogus tot leven willen laten komen met gasten in de studio. Tellsell hoort niet bij Wehkamp. Het is te hard. Dit programma is een onderdeel van een totale multimediale aanpak.
Een van de doelen is het bijstellen van het imago van Wehkamp (postorderimago) en een stijging van de omzet van 5 à 10 procent.
Volgens De Lange worden consumenten overspoeld met reclameprikkels en is onderscheiden steeds moeilijker. Dit project is voor Wehkamp een kostbare zaak en de doelstellingen zijn erg ambiteus.

Specifieke beschrijving:
Positie op drager: 2040
Start geluid
Onderwerp: interview
Positie op drager: 3488
Einde geluid
Trefwoord:Interviews, Maatschappij
Datum:20-12-2002
Datum onzeker:Nee
Bestandstype:Geluidsopname
Rechten:Zichtbaar op studiezaal
Identifier:{55738C6A-2959-4697-8D86-CA5B008BB2DA}
Bron:Collectie Overijssel
Locaties:-
Collectie:Beeldbank Collectie Overijssel