Een film rondom het Vechtdalcollege, met beelden van een commissievergadering over de bouw van de school, het aanbrengen van heipalen, het uitzetten van de bouwplaats, het maken van bekisting, meisjes die helpen op de bouw, het draaien van specie, het metselen, winteropname's en een excursie naar het bos, de bouw van de school met de vlag in top, het teren van het dak, het metselen, het aanbrengen van ijzeren balken, de verjaardag van een lerares, touwtjespringen op het schoolplein, en opname's van Dahlia's., 00-00-1962 - 00-00-1963
Een film rondom het Vechtdalcollege, met beelden van een commissievergadering over de bouw van de school, het aanbrengen van heipalen, het uitzetten van de bouwplaats, het maken van bekisting, meisjes die helpen op de bouw, het draaien van specie, het metselen, winteropname's en een excursie naar het bos, de bouw van de school met de vlag in top, het teren van het dak, het metselen, het aanbrengen van ijzeren balken, de verjaardag van een lerares, touwtjespringen op het schoolplein, en opname's van Dahlia's., 00-00-1962 - 00-00-1963
- Geplaatst door
Omschrijving: | Een film rondom het Vechtdalcollege, met beelden van een commissievergadering over de bouw van de school, het aanbrengen van heipalen, het uitzetten van de bouwplaats, het maken van bekisting, meisjes die helpen op de bouw, het draaien van specie, het metselen, winteropname's en een excursie naar het bos, de bouw van de school met de vlag in top, het teren van het dak, het metselen, het aanbrengen van ijzeren balken, de verjaardag van een lerares, touwtjespringen op het schoolplein, en opname's van Dahlia's. |
Trefwoord: | Bouwnijverheid, Scholen, Spelen, Verjaardagen, Bossen, Leerlingen, Onderwijs en wetenschap;, Reportage |
Datum: | 00-00-1962 - 00-00-1963 |
Datum onzeker: | Nee |
Uitgever: | Collectie Overijssel locatie Zwolle |
Bestandstype: | Film |
Identifier: | {BE96B79A-C74C-4741-A9FE-29A21C62932E} |
Bron: | Collectie Overijssel |
Locaties: | Dedemsvaart, [geen straatnaam] |
Collectie: | Beeldbank Collectie Overijssel |