Graag helpt Historisch Centrum Overijssel zijn digitale en fysieke bezoekers zo goed mogelijk op weg bij het zoeken naar een historische foto, het aanvragen van bouwdossiers of bij een uitgebreid (wetenschappelijk) onderzoek. Dit doen wij via onze websites, telefonisch, via e-mail en fysiek op de studiezalen. Deze dienstverlening willen wij constant verbeteren en wij horen dan ook graag van onze bezoekers wat goed gaat en wat beter kan.

Kan ik u helpen?
Historisch Centrum Overijssel gaat zijn dienstverlening kritisch tegen het licht houden met het project Kan ik u helpen? Het project bestaat uit meerdere onderdelen, om te beginnen met een 0-meting om te achterhalen hoe onze huidige dienstverlening ervoor staat. Vervolgens willen we bezoekers uitnodigen om met ons in gesprek te gaan, gaan we op bezoek bij collega-instellingen om te kijken hoe onze collega’s het aanpakken en organiseren we sessies met onze eigen medewerkers om hun ervaring te polsen. We hopen hiermee zicht te krijgen op de veranderende wensen en mogelijkheden en zo nieuwe kansen voor onze dienstverlening te ontdekken.

Helpt u ons verbeteren?
Vertel ons meer over uw ervaring met of verwachting van onze dienstverlening en vul de vragenlijst in: https://q.crowdtech.com/e0gci-rdhkiL6tlqK4yUNQ